Product aanvragen via de VersTrade app? Ontdek het!

‘’Het is middag en je staat in de keuken lunches voor te bereiden voor je gast. Je bedieningspersoneel komt de keuken binnenlopen en vertelt jou dat een van de gasten heeft gevraagd of er ook vegan kroketten zijn voor op het luxe broodje. Je weet dat dit niet op de menukaart staat en vertelt haar dat we dit helaas niet in huis hebben. Echter heb je deze vraag nu al zo vaak gehoord en besluit je ze te bestellen via de VersTrade app. Je komt er achter dat deze nog niet in het assortiment staan en doet een verzoek via “Product Aanvragen”. Binnen een week krijg je een melding dat de vegan kroketten zijn toegevoegd aan het assortiment en je bestelt ze direct. De menukaart wordt ondertussen aangepast, waarna de vegan kroketten over de toonbank rollen!’’
Mis je iets in het assortiment? Vraag het aan! In de app hebben we een feature genaamd “Product Aanvragen”, mocht het voorkomen dat wij een bepaald product niet in het assortiment hebben, dan is het mogelijk om dit product aan te vragen via de VersTrade app. De account managers zullen direct voor je aan de slag gaan om het geschikte product toe te voegen aan het assortiment. VersTrade is open en transparant VersTrade is een foodplatform waar producent en afnemer met elkaar worden verbonden. Op het platform heb je inzicht in alle producenten en horeca die aangesloten zijn bij VersTrade, zo maken we het mogelijk om direct contact op te nemen met elkaar.

Hoe vraag ik een nieuw product aan?

Volg onderstaande stappen om een product aan te vragen via de VersTrade app:

1. Login op de VersTrade app.
Maak een verzoek aan door naar de button ‘Account’ te gaan.

2. Kies vervolgens voor ‘Productaanvragen’ en daarna ‘Vraag product aan’.

3. Veeg naar beneden om alle gegevens in te vullen over het dat product je graag zou willen zien in ons assortiment. Vul de titel van het product in, de bestel frequentie, het aantal, een korte productbeschrijving, het verzoek aan de leverancier en tot slot een foto van het product.

5. Kies hierna voor ‘Verstuur verzoek’ en wij gaan voor je aan de slag om het product aan het assortiment toe te voegen.

Wij gaan voor je op zoek!

 

Maar, mocht je de app liever in de browser gebruiken, dan kan dat ook! Navigeer naar de webapp https://webapp.verstrade.nl/

Kom je er niet uit? Dan zijn wij telefonisch te bereiken op +31 (0)30 227 05 63.

Ben jij nou enthousiast geworden? En wil je graag zien hoe dit er daadwerkelijk uitziet?

Download dan de VersTrade app in de App- en Google Play Store.