Veelgestelde vragen
De app
Je vindt onze app in de App- en Google Play Store. Maar, mocht je de app liever in de browser gebruiken, dan kan dat ook! Navigeer naar VersTrade App om je eerste bestelling te plaatsen.
Simpel. Je maakt een account aan in de app. Vervolgens kies je de producten die je morgen nog wil gebruiken en kiest je bezorgmoment. Wij gaan vervolgens aan de slag om je bestelde producten, op het door jou gekozen moment te bezorgen.
Nee. Om te registreren in de app heb je een KvK nummer nodig. VersTrade levert enkel aan horeca.
Ja dat kan zeker! Heb je een product dat je graag op zou willen nemen in het volgende menu? Maak dan een verzoek aan en wij gaan voor je op zoek!
Ja. Om de app te kunnen gebruiken heb je een account nodig. Maar, geen zorgen. Een nieuw account aanmaken is zo gepiept!
Nee. Je hebt een KvK nummer nodig om de app te gebruiken.
Op dit moment is registreren mogelijk voor zowel Nederlandse als Belgische gebruikers.
Een bestelling plaatsen doe je door eerst een account aan te maken. Je kiest vervolgens je gewenste producten, een bezorgdatum en je rekent af.
Nee, dat doen we niet! Bij VersTrade bestel je wat je nodig hebt en we komen je bestelling hoe dan ook bij je afleveren.
Bezorging
Jazeker! VersTrade haalt je producten op, bundelt deze tot één vracht om deze vervolgens in één keer aan je uit te leveren.
Producten worden alleen bezorgd naar adressen die zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.
Niet alle producten zijn binnen 24 uur leverbaar. In onze app vind je de te verwachte leverdatum per product.
Ons assortiment bestaat uit diverse producenten, hierdoor kan het zijn dat je bestelling afkomstig is van verschillende locaties. VersTrade haalt je bestelling op en bundelt deze tot één vracht, waarna we deze in één keer aan je uitleveren.
Contact
Aanmelden kan via de app of website. Je vindt de app in de App- en Google Play Store.
Ja! VersTrade is een open platform. Je kunt via de app direct contact opnemen met alle producenten. Heb je een vraag voor ze? Dan kun je deze altijd stellen.
Een klacht kun je indienen via onze app. Bij je geplaatste bestelling is het mogelijk om contact met ons of direct met de producent op te nemen. Kom je er niet uit? Je mag ons ook altijd een mail sturen of bellen!